آموزش چرتکه در نمایندگی کرج (گزارش تصویری)

نوشته شده توسط:robofaadmin در اخبار روبوفا, فیلم ها و تصاویر

اولین دوره کلاسهای محاسبات سریع ذهنی با چرتکه ویژه کودکان 4 الی 12 سال در نمایندگی کرج چرتکه روبوفا به همت نماینده محترم روبوفا در کرج جناب آقای ربانی برگزار گردید.

در این دوره از آموزش های چرتکه روبوفا بیش از 40 دانش آموز کرجی به مدت 60 ساعت تحت آموزش قرار گرفتند تا نوابغ روبوفایی تازه به خانواده بزرگ روبوفا چرتکه معرفی شوند.

گزارش تصویری این دوره از محاسبات ذهنی با چرتکه روبوفا در کرج را در ادامه تقدیم شما کرده ایم:

آموزش محاسبات ذهنی سریع با چرتکه در نمایندگی کرج روبوفا

خوب به چهره این دانش پژوهان روبوفایی نگاه کنید، چرا که اینها آینده ایران را خواهند ساخت. در کلاسهای چرتکه روبوفا علاوه بر آموزش اصولی و ترمیک محاسبات ذهنی با چرتکه ، روی خلاقیت و استعدادیابی دانش آموزان نیز تمرکز می شود.

نوابغ چرتکه و نوابغ ریاضی ایران

نمایندگی محاسبات ذهنی با چرتکه

لازم به ذکر است که روبوفا بهترین محصولات آموزشی و ترمیک را در زمینه محاسبات سریع ذهنی با استفاده از چرتکه را تولید و عرضه نموده است، از جمله این محصولات میتوان به بسته آموزشی روبوفا چرتکه 1 (شامل آموزش جامع جمع و تفریق با چرتکه -برای 6 ترم) ، بسته آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه روبوفا چرتکه 2 (شامل آموزش ضرب با چرتکه -برای 3 ترم) و بسته آموزش محاسبات ذهنی تقسیم و اعشار با چرتکه روبوفا چرتکه 3 (برای 3 ترم) و... می باشد. برای اخذ نمایندگی چرتکه روبوفا فرم تقاضای نمایندگی را تکمیل نمایید