آیا مدرسه شما زنگ روبوفا دارد؟

نوشته شده توسط:robofaadmin در سیستم آموزشی
29 June 0   4

آیا میدانید دانش آموزانی که در مدرسه کلاسهای فوق برنامه دارند، بیشتر به مدرسه علاقمندند؟

آیا میدانید مدارسی موفقترند که دانش آموزان توانا تربیت میکنند؟

آیا فرزندان شما ترجیح میدهند که فقط کلاسهای مدرسه ای بروند یا کلاسهای فوق برنامه را بیشتر میپسندند؟

امروز در روبوفا به این مطلب میپردازیم که چرا برخی دانش آموزان برای رفتن به مدرسه مشتاق نیستند و در حالی که فکر میکنیم آنها به یادگیری علاقه ندارند، با نهایت تعجب میبینیم که به دنبال کلاسهای فوق برنامه میروند!

بله، جای تعجب نیست.لذت رباتیک با رباتیک روبوفا

مدارسی که کلاسهای فوق برنامه ندارند، جذابیت هم ندارند، چرا که بچه های امروز بیشتر به دنبال تکنولوژی های جدید هستند.

ما در صنایع روبوفا یک نظر سنجی از بین مشتریانمان انجام دادیم، نتایج کار بسیار جالب بود که بخشی از آن را در ذیل آورده ایم:

  • در مورد کنار گذاشتن وسایل و ابزارهای نامناسب برای کودکان: بیش از 90% خانواده ها اعلام کردند که فرزندانشان در زمان تحویل گرفتن بسته آموزشی رباتیک روبوفا ، تبلت و موبایل را رها کرده اند و وقت فراغتشان را با ساخت ربات سپری کردند.
  • در مورد افزایش علاقه تحصیلی: بیش80 % از والدین در این نظر سنجی نظرشان این بود که فرزندشان آنچنان به فراگیری علاقمند شده که تاثیر چشمگیری روی مطالعه و درس خواندنش گذاشته است
  • در مورد اعتماد به نفس: بیش80 % از والدین در این نظر سنجی افزایش محسوس اعتماد به نفس در فرزندشان را پس از استفاده از محصولات آموزشی روبوفا غیرقابل باور میدانستند.
  • در مورد همکاری و کار تیمی: قالب شرکت کنندگان در نظرسنجی روبوفا نظرشان این بود که محصولات رباتیک روبوفا روحیه مشارکت را در فرزندشان زیادتر کرده.

حال به این مورد میپردازیم که چرا دانش آموزان به این کلاسها علاقمندند و چگونه این محصولات آموزشی میتواند چنین تاثیراتی را در مدت کوتاه داشته باشد؟

جواب این سوال را چه کسی بهتر از سرپرست تیم طراحی محصولات میتواند بدهد؟ محمدی روزبهانی در این باره میگوید: زمانی که میخواستیم محصولات را طراحی کنیم، همیشه دوران کودکی خودمان را به یاد می آوردیم و آن چیزی را تولید کرده ایم که در کودکی میخواستیم داشته باشیم و از آن لذت ببریم. پس همان علایق را با معماهای علمی ترکیب کردیم تا راه حل رفع مشکل را ایجاد کنیم. این است که وقتی یک کودک ، یکی از محصولاتمان را تهیه میکند به مشتری وفادار روبوفا تبدیل میشود! یعنی میخواهد بقیه محصولات را هم داشته باشد.

کودکان میخواهند رشد را سریعا احساس کنند...

میخواهند جواب سوالات و علت پدیده ها را بدانند...رباتیک کودکان

به همین خاطر است که زیاد سوال میکنند، خوب پاسخ سوالات را میتوان در غالب یک محصول یا بازی آموزشی به آنها آموخت و این شیوه بهترین راه برای جلوگیری از سرخوردگی آنهاست.

به عقیده ما به عنوان یک تولید کننده آموزشی ،اگر میخواهید فرزندانتان به آموزش و یادگیری علاقمند شوند، آنها باید در مدارسی ثبت نام کنند که فعالیت های فوق برنامه داشته باشند. این مهم، چندین مزیت بزرگ را ایجاد میکند:

  1. فرزند شما وقت آزاد کمتری برای استفاده از وسایل نا مناسب شبیه به موبایل و تبلیت و بازیهای کامپیوتری دارد
  2. علاقه بیشتری به تحصیل پیدا میکند و رشد تحصیلی مطلوبی در او پدیدار میشود
  3. اعتماد به نفس و خلاقیت کودک شما با ساختن افزایش میباید

اینها همه از یکسو و از سوی دیگر در دنیای امروز، کسی که مهارت عملی ندارد، بازار کار و آینده ای هم ندارد. پس از امروز باید مهارتهای فنی را در کودکانمان پرورش دهیم.

خوشبختانه الان خانواده ها به این موارد پی برده اند. این را آمار مدارس و آموزشگاه هایی که از محصولات روبوفا استفاده میکنند اثبات کرده است.

در حال حاضر صنایع روبوفا به عنوان تنها کارخانه تولید کننده محصولات آموزشی رباتیک با پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در اغلب شهرهای کشور عزیزمان دارای نمایندگی فعال است، پس برای آینده فرزندانتان همین امروز با نمایندگیهای رسمی ما تماس گرفته و آینده فرزند دلبندتان را بسازید.

ما برای فرزندان شما برنامه های ویژه ای داریم.

مشاوره های آموزشی، مسابقات مدون، برنامه ریزی عملی از جمله خدمات پس از فروش صنایع روبوفاست که به صورت رایگان در اختیار مشتریان روبوفا قرار میگیرد.

محصولات صنایع آموزشی روبوفا در زمینه های رباتیک کودکان، نانو، خلاقیت کودکان ، الکترونیک و مکانیک و سازه های پروازی آماده ارائه از سنین 4 سال به بالا می باشد.رباتیک دانش آموزی

کلیه محصولات روبوفا دارای گارانتی 1 ساله بوده و خدمات پشتیبانی 5 ساله دارد.

برای تماس با روبوفا از شماره زیر استفاده کنید:

09165533562

021-88458525

021-88442603

همچنین شما میتوانید روبوفا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

⭕️اینستاگرام:
http://instagram.com/robofa.co
⭕️تلگرام:
https://telegram.me/robofaco